Klantenservice

Contact Informatie

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

 

Telefoonnummer klantenservice: +31 (0)621824192

Om u sneller van dienst te kunnen zijn, vragen wij u uw ordernummer bij de hand te houden.

 

Klantenservice: [email protected]

Graag bij uw correspondentie uw ordernummer of postcode vermelden. Wij trachten uw email zo snel mogelijk te behandelen, uiterlijk binnen 24 uur op werkdagen.

 

Openingstijden klantenservice:

Maandag tot en met vrijdag van 11.00 uur tot 17.00 uur.

In het weekend kunt u een e-mail sturen naar [email protected]. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden.

 

Algemene gegevens:

Ons vestigingsadres winkel:

 

Bakkerstraat 67
6811 EK, Arnhem 
  
 
KVK: 68459017
BTW: NL140127306B01
Rek. nr.: IBAN: NL65 INGB 0007 7640 88 t.n.v. Lovable Things o.v.v. uw ordernummer.

 

Garantie 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Wanneer u een klacht bij ons indient zullen we binnen 14 dagen uitsluitsel geven over uw klacht. Uiteraard zullen we altijd zoeken naar een passende oplossing!